Du når vår kundservice på tel: 08-755 0121 eller via e-mail på info@residensportalen.se, vardagar 9.00 - 15.00.
Kunden är skyldig att betala avgiften för tilläggstjänsten enligt vid var tid gällande prislista eller enligt offert när offerten är godkänd. Betalning kan ske med kreditkort eller mot faktura (efter godkännande från Residensportalen). Residensportalen använder företaget NETS EASY (Nets) för internetbetalning. Nets betalningslösningar ärPCI-certifierade av Visa och MasterCard. Av säkerhetsskäl lagras inte känslig betalningsinformation som exempelvis kortnummer hos Residensportalen. All information som läggs in krypteras istället på betalningssidorna hos Dibs som är säkrade med SSL-certifikat. Om licensen erhållits genom företag eller annan utlämnare betraktas företaget eller utlämnare som kund och reglerar avgifter mot Residensportalen enligt överenskommelse.
Beroende på tjänstens natur och utförande levereras den antingen omedelbart och automatiskt via internet eller efter överenskommelse mellan kund och Residensportalen. Då tjänsten påbörjas omedelbart finns det ingen ångerrätt.
De uppgifter du lämnar behandlas konfidentiellt. När du som användare registrerar dig så hamnar de uppgifter du lämnar i vårt kundregister. Dina adressuppgifter används endast vid kommunikation från Residensportalen som är relaterat till de tjänster vi utför och lämnas endast vidare till tredje part efter ditt godkännande eller inom omfattningen av våra tjänster.
De personliga uppgifter du som användare skriver vid registreringen används endast för administration av tjänsterna och för att du som användare skall ha tillgång till dina data. Vi måste behålla dina uppgifter efter ett köp för att både uppfylla krav bör bokföring samt de lagar och förordningar som vi lyder under som hyresmäklare.
Genom att acceptera dessa villkor godkänner du som användare denna behandling av personuppgifter (enligt GDPR).